Υπηρεσίες υποστήριξης και συντήρησης
H Civiltech χρησιμοποιεί τα εργαλεία που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία για να σας προσφέρει μοναδικές υπηρεσίες εκπαίδευσης και υποστήριξης.
Συμβόλαια συντήρησης
Με την αγορά ενός συμβολαίου συντήρησης λαμβάνετε τις Ενημερώσεις των εφαρμογών και υποστήριξη επιπέδου Professional.
Υποστήριξη Professional
Υποστήριξη επιπέδου Professional παρέχεται στους κατόχους ενεργού συμβολαίου συντήρησης και μίσθωσης λογισμικού και περιλαμβάνει:
- Απεριόριστο αριθμό ηλεκτρονικών ερωτημάτων.
- Δυνατότητα αποστολής μελετών με αυτοματοποιημένη διαδικασία.
- Δυνατότητα διαδικτυακής σύνδεσης στον υπολογιστή σας για επίλυση τεχνικών προβλημάτων.
- Συμμετοχή σε προγραμματισμένα, εκπαιδευτικά webinars.
- Πρόσβαση σε εκτεταμένη τεκμηρίωση (οδηγοί χρήσης, βίντεο, ερωτο-απαντήσεις), η οποία είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα κάθε εφαρμογής της οικογένειας Building.
- Πρόσβαση στο ιστολόγιο της Civiltech, όπου αναρτώνται οι αλλαγές των νέων εκδόσεων.
- Πρόσβαση στην ομάδα δόμηση του Facebook, όπου αναρτώνται οι νομοθετικές αλλαγές.
Παράλληλα, μέσω της προσωποποιημένης ιστοσελίδας eCiviltech, παρέχονται στους χρήστες μοναδικές υπηρεσίες, όπως: διαχείριση των ηλεκτρονικών αδειών χρήσης από πολλαπλούς υπολογιστές, live update των εφαρμογών, 24/7 online υποστήριξη κ.ά.
Υποστήριξη Premium
Με επιπλέον χρέωση παρέχονται premium υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης, στους κατόχους ενεργού συμβολαίου συντήρησης με δυνατότητα απεριόριστης ανανέωσης σε ετήσια βάση. Μπορείτε να ενημερωθείτε για τον αριθμό των premium περιστατικών που διαθέτετε εδώ.
Εκπαιδευτικά σεμινάρια
Παρέχονται προσωποποιημένα εκπαιδευτικά σεμινάρια κατά περίπτωση με κόστος 80 € / ώρα.