Post

Ψηφιακή υπογραφή νόμιμων εκπροσώπων εταιρειών.

Ποιους αφορά και πότε χρησιμοποιείται; 

Η εγκεκριμένη ψηφιακή υπογραφή φυσικού προσώπου που δεσμεύει νομικό πρόσωπο απευθύνεται σε νόμιμους εκπροσώπους εταιρειών και άλλα στελέχη που θέλουν με την υπογραφή τους να δεσμεύουν την εταιρεία (π.χ. μελετητές μηχανικούς που εκπροσωπούν τεχνικές εταιρείες). Χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις υποβολής εγγράφων όπου απαιτείται η σύνδεση της ιδιότητας του φυσικού προσώπου με μία συγκεκριμένη εταιρεία (π.χ. για την υποβολή μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων). 

Σε τι διαφέρει η ψηφιακή υπογραφή φυσικού προσώπου από την ψηφιακή υπογραφή φυσικού προσώπου που δεσμεύει νομικό πρόσωπο;

Η ψηφιακή υπογραφή φυσικού προσώπου που δεσμεύει νομικό πρόσωπο περιλαμβάνει - εκτός από τα στοιχεία του φυσικού προσώπου - επιπρόσθετα τα στοιχεία του νομικού προσώπου που αυτός εκπροσωπεί (επωνυμία εταιρείας, Α.Φ.Μ.).

Απαιτείται η απόκτηση ψηφιακής υπογραφής νόμιμων εκπροσώπων εταιρειών για τo πληροφοριακό σύστημα e-Άδειες; 

Όχι, δεν υπάρχει τέτοια υποχρέωση. Η ψηφιακή υπογραφή του φυσικού προσώπου αυτή τη στιγμή αρκεί, με την προϋπόθεση ότι έχετε αναρτήσει το ψηφιακό σας πιστοποιητικό στον εταιρικό λογαριασμό σας στο Τ.Ε.Ε.

Χρειάζεται να αποκτήσω παράλληλα ψηφιακή υπογραφή φυσικού προσώπου από την Α.Π.Ε.Δ.;

Ναι, εάν θέλετε π.χ. να υπογράψετε μία υπεύθυνη δήλωση ως φυσικό πρόσωπο, τότε χρειάζεστε παράλληλα και ψηφιακή υπογραφή φυσικού προσώπου από την Α.Π.Ε.Δ.

Ποια είναι η διαδικασία απόκτησης αυτής; 

Αρχικά, προμηθεύεστε το πακέτο Gemalto / SafeNet eToken 5110 για δημιουργία ψηφιακής υπογραφής νόμιμου εκπροσώπου εταιρείας από την ιστοσελίδα της Civiltech.

Μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής σας, αποστέλλεται με courier το Gemalto / SafeNet eToken 5110 και λαμβάνετε με ηλεκτρονικό μήνυμα την αίτηση έκδοσης εταιρικής ψηφιακής υπογραφής, την οποία αποστέλλετε υπογεγραμμένη στον Εγκεκριμένο Πάροχο (ADACOM SA) μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά: 

  • Επικυρωμένο αντίγραφο ταυτότητας/διαβατηρίου του αιτούντος καθώς και του νομίμου εκπροσώπου του νομικού προσώπου,
  • Πιστοποιητικό εκπροσώπησης του νομικού προσώπου,
  • Πιστοποιητικό νόμιμης ύπαρξης του νομικού προσώπου,  
  • Εξουσιοδότηση εκπροσώπησης του νομικού προσώπου από το φυσικό πρόσωπο υπογεγραμμένη από τον νόμιμο εκπρόσωπο (σε περίπτωση που δεν είναι το ίδιο πρόσωπο).

Τέλος, αποστέλλεται από τον Εγκεκριμένο Πάροχο (ADACOM SA) ηλεκτρονικό μήνυμα που εξηγεί αναλυτικά τη διαδικασία παραλαβής της ψηφιακής υπογραφής σας.

Ποιο είναι το κόστος απόκτησης; 

Το κόστος απόκτησης του πακέτου Gemalto / SafeNet eToken 5110 για δημιουργία ψηφιακής υπογραφής νόμιμου εκπροσώπου εταιρείας είναι 250 ευρώ + ΦΠΑ (50 ευρώ εφάπαξ + 200 ευρώ / έτος). 

Ποιο είναι το κόστος υποστήριξης; 

  • Τηλεφωνική: 0 ευρώ  
  • Απομακρυσμένη: 100 ευρώ + ΦΠΑ
  • Επί τόπου (μόνο εντός Αττικής): 200 ευρώ + ΦΠΑ

Τι λειτουργικό σύστημα απαιτείται;

Η αίτηση και παραλαβή του πιστοποιητικού μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ σε λειτουργικό σύστημα Windows (7, 8, 8.1, 10). Μετά την έκδοση, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε όλα τα λειτουργικά συστήματα (Windows, MAC, Linux).

Πώς γίνεται η ανάκληση; 

Ο Συνδρομητής (νόμιμος εκπρόσωπος του νομικού προσώπου)  μπορεί να ζητήσει την ανάκληση του ψηφιακού πιστοποιητικού μέσω email στο revoke@adacom.com ή τηλεφωνικά στο +30 210 9577255. 


Πώς υπογράφεται ψηφιακά ένα αρχείο; 


Για να υπογράψετε ψηφιακά χρειάζεστε το κατάλληλο λογισμικό. Η Civiltech ανέπτυξε το Building Sign, ένα καινοτόμο λογισμικό κατασκευασμένο ειδικά για μηχανικούς, που αναλαμβάνει τη μαζική ψηφιακή υπογραφή και σφραγίδα εγγράφων και διανυσματικών αρχείων με ένα ''κλικ''. 


Αφήστε το μήνυμά σας.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης. Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.