Γνωσιακή Βάση

Καλώς ήρθατε! Δεν μπορείτε να εγγραφείτε ή να κάνετε είσοδο στο σύστημα.
Επιλογές
Προβολή
Μετάβαση στη τελευταία δημοσίευση Μετάβαση στην πρώτη μη αναγνωσμένη
admin  
#1 Απεσταλμένο : Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013 8:32:48 μμ(UTC)
admin

Κατάταξη: Παλιό μέλος

Δημοσιεύσεις: 200

Ως περιστατικό υποστήριξης Premium λογίζεται ένα ερώτημα που μπορεί να αφορά, είτε ένα τεχνικό ή ένα συμβουλευτικό θέμα (π.χ. εφαρμογή νομοθεσίας). Ανοίγει κάθε φορά που ο συνδρομητής ζητά γραπτά ή τηλεφωνικά από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Civiltech να χειριστεί ένα τεχνικό θέμα.

Σε περίπτωση που το θέμα θεωρηθεί σφάλμα του προϊόντος, το περιστατικό ΔΕΝ αφαιρείται από τον αριθμό των περιστατικών Premium που έχετε δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε.

Επεξεργασία από χρήστη Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013 6:49:20 μμ(UTC)  | Αιτιολογία: Δεν προσδιορίστηκε

Τροφοδοσία Rss 
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα τώρα
Επισκέπτης
Μεταπήδηση στη Συζήτηση:  
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ψηφοφορίες σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη συζήτηση.

Ειδοποίηση

Icon
Error