- Αρχική
- H γνωσιακή βάση της Civiltech
- Πληροφορίες
- Civiltech Ticket Support
- Πώς γίνεται η χρέωση των περιστατικών τηλεφωνικής Υποστήριξης Premium;
Κατάταξη: Παλιό μέλος
Δημοσιεύσεις: 200
|
Ως περιστατικό υποστήριξης Premium λογίζεται ένα ερώτημα που μπορεί να αφορά, είτε ένα τεχνικό ή ένα συμβουλευτικό θέμα (π.χ. εφαρμογή νομοθεσίας). Ανοίγει κάθε φορά που ο συνδρομητής ζητά γραπτά ή τηλεφωνικά από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Civiltech να χειριστεί ένα τεχνικό θέμα.
Σε περίπτωση που το θέμα θεωρηθεί σφάλμα του προϊόντος, το περιστατικό ΔΕΝ αφαιρείται από τον αριθμό των περιστατικών Premium που έχετε δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε. Επεξεργασία από χρήστη Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013 6:49:20 μμ(UTC)
| Αιτιολογία: Δεν προσδιορίστηκε
|
|
|
|
- Αρχική
- H γνωσιακή βάση της Civiltech
- Πληροφορίες
- Civiltech Ticket Support
- Πώς γίνεται η χρέωση των περιστατικών τηλεφωνικής Υποστήριξης Premium;
Μεταπήδηση στη Συζήτηση:
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ψηφοφορίες σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη συζήτηση.