Η τηλεφωνική υποστήριξη συμπεριλαμβάνεται στην υποστήριξη επιπέδου Premium και παρέχεται με επιπλέον χρέωση. Οι υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης παρέχονται σε πακέτα των πέντε (5) περιστατικών με κόστος 50 € και με δυνατότητα απεριόριστης ανανέωσης σε ετήσια βάση. Η υπηρεσία παρέχεται ως επέκταση της Υποστήριξης Professional.
Το αίτημα για τηλεφωνική υποστήριξη υποβάλλεται μέσω του νέου ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης περιστατικών τηλεφωνικής υποστήριξης, ώστε να διασφαλιστεί ότι ο χειριστής που θα αναλάβει το θέμα να είναι ικανός να αντιμετωπίσει με επάρκεια το ζήτημα.
Εναλλακτικά ο χρήστης μπορεί να καλέσει απευθείας το τεχνικό τμήμα της Civiltech, και εφόσον έχει αγοράσει ένα πακέτο περιστατικών υποστήριξης Premium, να υποβάλει την ερώτησή του. Η καταγραφή της κλήσης στο σύστημα θα γίνει από τη Civiltech.
Η τηλεφωνική υποστήριξη στους κατόχους Υποστήριξης Premium παρέχεται από 9.00 πμ έως 18.00 μμ.
Η παρακολούθηση των αιτημάτων τηλεφωνικής υποστήριξης με το Ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης περιστατικών τηλεφωνικής υποστήριξης είναι πολύ σημαντική. Προφανώς το μείζον είναι η τηλεφωνική επικοινωνία. Ωστόσο, μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος, αφενός μεταφέρονται πληροφορίες που ενδεχομένως θα φανούν χρήσιμες στην επίλυση του θέματος (οθόνες μηνυμάτων, αρχεία μελετών κ.ο.κ.). και αφετέρου καταγράφονται όλες οι ενέργειες που εκτελέσθηκαν, όπως αποτυχημένες προσπάθειες να επικοινωνήσουμε μαζί σας κλπ.
Τέλος μέσω της σελίδας υποστήριξης Premium μπορείτε να αγοράσετε νέα πακέτα περιστατικών, εφόσον τα χρειάζεστε.
Επεξεργασία από χρήστη Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013 7:08:50 μμ(UTC)
| Αιτιολογία: Δεν προσδιορίστηκε