Γνωσιακή Βάση

Καλώς ήρθατε! Δεν μπορείτε να εγγραφείτε ή να κάνετε είσοδο στο σύστημα.
Επιλογές
Προβολή
Μετάβαση στη τελευταία δημοσίευση Μετάβαση στην πρώτη μη αναγνωσμένη
admin  
#1 Απεσταλμένο : Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013 8:04:56 μμ(UTC)
admin

Κατάταξη: Παλιό μέλος

Δημοσιεύσεις: 200

Ως περιστατικό τεχνικής υποστήριξης ορίζεται μια ερώτηση, μια αναφορά σφάλματος ή μια πρόταση βελτίωσης που τίθεται ως θέμα προς επίλυση στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης.

Ως περιστατικό υποστήριξης λογίζεται ένα ερώτημα που μπορεί να αφορά είτε ένα τεχνικό ή ένα συμβουλευτικό θέμα (π.χ. χρήση εφαρμογής). Ανοίγει κάθε φορά που ο συνδρομητής ζητά γραπτά ή τηλεφωνικά από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της Civiltech να χειριστεί ένα τεχνικό θέμα. Εννοείται ότι ο χειριστής θα καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια επίλυσης του ζητήματος, δεν είναι όμως δυνατόν να υπάρξει εγγύηση, ούτε ως προς το χρόνο επίλυσης του ζητήματος, ούτε για τη δυνατότητα επί τόπου τελικής επίλυσης. 

Επεξεργασία από συντονιστή Κυριακή, 5 Απριλίου 2020 12:33:47 μμ(UTC)  | Αιτιολογία: Δεν προσδιορίστηκε

Τροφοδοσία Rss 
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα τώρα
Επισκέπτης
Μεταπήδηση στη Συζήτηση:  
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ψηφοφορίες σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη συζήτηση.

Ειδοποίηση

Icon
Error