- Αρχική
- H γνωσιακή βάση της Civiltech
- Πληροφορίες
- Civiltech Ticket Support
- Πώς ενημερώνεστε για το σύνολο των περιστατικών τηλεφωνικής υποστήριξης που έχετε υποβάλλει;
Κατάταξη: Παλιό μέλος
Δημοσιεύσεις: 200
|
-
-
-
Επιλέξτε την εντολή Πακέτα Premium.
Εικονίζεται το σύνολο των πακέτων Premium έχετε αγοράσει, η ημερομηνία αγοράς, ο αριθμός των κλήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί και ο αριθμός των περιστατικών που απομένουν. Επεξεργασία από χρήστη Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013 6:58:29 μμ(UTC)
| Αιτιολογία: Δεν προσδιορίστηκε
|
|
|
|
- Αρχική
- H γνωσιακή βάση της Civiltech
- Πληροφορίες
- Civiltech Ticket Support
- Πώς ενημερώνεστε για το σύνολο των περιστατικών τηλεφωνικής υποστήριξης που έχετε υποβάλλει;
Μεταπήδηση στη Συζήτηση:
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ψηφοφορίες σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη συζήτηση.