Γνωσιακή Βάση

Καλώς ήρθατε! Δεν μπορείτε να εγγραφείτε ή να κάνετε είσοδο στο σύστημα.
Επιλογές
Προβολή
Μετάβαση στη τελευταία δημοσίευση Μετάβαση στην πρώτη μη αναγνωσμένη
admin  
#1 Απεσταλμένο : Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013 8:30:52 μμ(UTC)
admin

Κατάταξη: Παλιό μέλος

Δημοσιεύσεις: 200

Ο υπεύθυνος υποστήριξης δημιουργεί ένα νέο περιστατικό και ενημερώνει την εξέλιξή του μετά το πέρας κάθε τηλεφωνικής επικοινωνίας. Κάθε φορά που μεταβάλλεται η κατάσταση ενός περιστατικού λαμβάνετε μήνυμα στο e-mail σας που σας ενημερώνει για τις ενέργειες του τεχνικού τμήματος.

Τροφοδοσία Rss 
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα τώρα
Επισκέπτης
Μεταπήδηση στη Συζήτηση:  
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ψηφοφορίες σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη συζήτηση.

Ειδοποίηση

Icon
Error