- Αρχική
- H γνωσιακή βάση της Civiltech
- Πληροφορίες
- Civiltech Ticket Support
- Πώς ενημερώνεστε για την εξέλιξη των περιστατικών που έχετε υποβάλλει στην Premium Υποστήριξη;
Κατάταξη: Παλιό μέλος
Δημοσιεύσεις: 200
|
Ο υπεύθυνος υποστήριξης δημιουργεί ένα νέο περιστατικό και ενημερώνει την εξέλιξή του μετά το πέρας κάθε τηλεφωνικής επικοινωνίας. Κάθε φορά που μεταβάλλεται η κατάσταση ενός περιστατικού λαμβάνετε μήνυμα στο e-mail σας που σας ενημερώνει για τις ενέργειες του τεχνικού τμήματος.
|
|
|
|
- Αρχική
- H γνωσιακή βάση της Civiltech
- Πληροφορίες
- Civiltech Ticket Support
- Πώς ενημερώνεστε για την εξέλιξη των περιστατικών που έχετε υποβάλλει στην Premium Υποστήριξη;
Μεταπήδηση στη Συζήτηση:
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ψηφοφορίες σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη συζήτηση.