- Αρχική
- H γνωσιακή βάση της Civiltech
- Πληροφορίες
- Civiltech Ticket Support
- Πώς παρακολουθείτε την εξέλιξη των περιστατικών που έχετε υποβάλλει για Υποστήριξη Premium;
Κατάταξη: Παλιό μέλος
Δημοσιεύσεις: 200
|
-
-
-
Επιλέξτε το περιστατικό που σας ενδιαφέρει. Μπορείτε να κάνετε κλικ στο εικονίδιο για να δείτε τις λεπτομέρειες της απάντησης του συγκεκριμένου περιστατικού.
Παρατηρήσεις
-
Το σύνολο του ιστορικού εικονίζεται από το παλιότερο σχόλιο ως το νεότερο.
-
Η ταυτότητα του περιστατικού συνοψίζει την κατάσταση του περιστατικού και εικονίζει το μοναδικό κωδικό του περιστατικού.
-
Επιλέξτε την εντολή Κλείσιμο για να κλείσετε οριστικά το περιστατικό.
Επεξεργασία από χρήστη Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013 6:52:47 μμ(UTC)
| Αιτιολογία: Δεν προσδιορίστηκε
|
|
|
|
- Αρχική
- H γνωσιακή βάση της Civiltech
- Πληροφορίες
- Civiltech Ticket Support
- Πώς παρακολουθείτε την εξέλιξη των περιστατικών που έχετε υποβάλλει για Υποστήριξη Premium;
Μεταπήδηση στη Συζήτηση:
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ψηφοφορίες σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη συζήτηση.