Γνωσιακή Βάση

Καλώς ήρθατε! Δεν μπορείτε να εγγραφείτε ή να κάνετε είσοδο στο σύστημα.
Επιλογές
Προβολή
Μετάβαση στη τελευταία δημοσίευση Μετάβαση στην πρώτη μη αναγνωσμένη
admin  
#1 Απεσταλμένο : Τρίτη, 5 Φεβρουαρίου 2013 8:29:47 μμ(UTC)
admin

Κατάταξη: Παλιό μέλος

Δημοσιεύσεις: 200

Για να λάβετε τηλεφωνική Υποστήριξη Premium καλείτε στο τεχνικό τμήμα της Civiltech ή, εναλλακτικά, δημιουργείτε ένα νέο αίτημα για τηλεφωνική υποστήριξη στην προσωπική σας ιστοσελίδα Υποστήριξη Premium.

  1. Μεταβείτε στην ιστοσελίδα http://www.civiltech.gr
  2. Κάντε κλικ στην ετικέτα e-Civiltech που εμφανίζεται στα δεξιά της οθόνης ή εναλλακτικά μεταβείτε στην ιστοσελίδα http://www.civiltech.gr/premium/
  3. Επιλέξτε την εντολή Νέο περιστατικό.
  4. Συμπληρώστε τα στοιχεία που εικονίζονται.
  5. Επιλέξτε την εντολή Υποβολή.

Το τεχνικό τμήμα της Civiltech θα επικοινωνήσει μαζί σας κατά προτεραιότητα.

Επεξεργασία από χρήστη Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013 6:57:40 μμ(UTC)  | Αιτιολογία: Δεν προσδιορίστηκε

Τροφοδοσία Rss 
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα τώρα
Επισκέπτης (2)
Μεταπήδηση στη Συζήτηση:  
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ψηφοφορίες σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη συζήτηση.

Ειδοποίηση

Icon
Error