- Αρχική
- H γνωσιακή βάση της Civiltech
- Πληροφορίες
- Civiltech Ticket Support
- Πώς δημιουργείτε ένα νέο περιστατικό στην προσωπική ιστοσελίδα Υποστήριξη Premium;
Κατάταξη: Παλιό μέλος
Δημοσιεύσεις: 200
|
Για να λάβετε τηλεφωνική Υποστήριξη Premium καλείτε στο τεχνικό τμήμα της Civiltech ή, εναλλακτικά, δημιουργείτε ένα νέο αίτημα για τηλεφωνική υποστήριξη στην προσωπική σας ιστοσελίδα Υποστήριξη Premium.
-
-
-
Επιλέξτε την εντολή Νέο περιστατικό.
-
Συμπληρώστε τα στοιχεία που εικονίζονται.
-
Επιλέξτε την εντολή Υποβολή.
Το τεχνικό τμήμα της Civiltech θα επικοινωνήσει μαζί σας κατά προτεραιότητα. Επεξεργασία από χρήστη Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013 6:57:40 μμ(UTC)
| Αιτιολογία: Δεν προσδιορίστηκε
|
|
|
|
- Αρχική
- H γνωσιακή βάση της Civiltech
- Πληροφορίες
- Civiltech Ticket Support
- Πώς δημιουργείτε ένα νέο περιστατικό στην προσωπική ιστοσελίδα Υποστήριξη Premium;
Μεταπήδηση στη Συζήτηση:
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε νέα θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε θέματα σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε ψηφοφορίες σε αυτή τη συζήτηση.
Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη συζήτηση.